Anunțuri studenți

Tabere studențești – vacanța de vară  2024

Taberele studențești de vară se vor desfășura în perioada 14 iulie – 02 septembrie 2024.

 

În atenția absolvenților care au promovat examenul de licență/disertație în sesiunea iunie-iulie 2023 și septembrie 2023

Începând cu data de 08 mai 2024, absolvenții sunt invitați să meargă la biroul acte de studii din cadrul Rectoratului Universității din București, Sos. Panduri, Nr. 90-91, Et. 3, pentru ridicarea diplomei de licență/master.

Program birou eliberare acte de studii:  Luni – Joi 12:00 – 14:00

ATENȚIE  – Studenții înscriși la master anul I 2023 – 2024 sunt așteptați la secretariatul facultății să aducă diploma de licență. Aceasta trebuie să fie depusă la dosar în original, conform Regulamentului de activitate profesională a studenților.


ANUNȚ DECONT STB  MAI 2024

Universitatea din București oferă decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți. Sunt eligibili studenții înmatriculați cu vârsta până la 30 de ani. Pentru decontare sunt necesare următoarele documente:

Canetul de student sau legitimația de transport
Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emitent
Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN 
Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal

Depunerea documentelor se face în perioada 13 – 17 mai 2024.
Documentele se depun la etajul I, Biroul nr. 2, în capătul culoarului, între orele 10,00 – 15,00, la doamna Emilia Pescaru.
Banii vor fi virați în cont luna următoare, adică în luna iunie.

 

Tabere studențești – vacanța de iarnă  2024

Taberele studențești de iarnă se vor desfășura în perioada 10 – 23.02.2024, pe serii astfel: seria I: 10 – 15.02.2024; seria II: 18 – 23.02.2024

 

ANUNȚ DECONT STB anul universitar 2023-2024

Universitatea din București oferă decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți. 
Sunt eligibili studenții înmatriculați, cu vârsta până la 30 de ani. Mai multe detalii privind condițiile de decontare puteți găsi în procedura atașată mai jos.
 
Pentru decontare sunt necesare următoarele documente:
– Carnetul de student sau legitimația de transport
– Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
– Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emitent
– Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN
– Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal

Depunerea documentelor se face luna aceasta, în perioada 22 noiembrie 29 noiembrie 2023. 

Documentele se depun la etajul I, Biroul nr. 2, în capătul culoarului, între orele 10,00 – 15,00, la doamna Emilia Pescaru.

Banii vor fi virați în cont luna următoare, adică în luna decembrie 2023.

 

Centrul de Învățare al UB oferă servicii integrate de suport în învățare, având ca scop principal adaptarea mai ușoară la cerințele academice și schimbările impuse de revenirea în format fizic, importante în special pentru studenții din anul I.

Studentii pot participa la activități in format fizic și online de:  

  • Coaching și dezvoltare personală în aria competențelor sociale și emoționale;
  • Consiliere profesională şi orientare în carieră;
  • Dezvoltare a competențelor de gândire critică și raționament științific;
  • Dezvoltarea competențelor de scriere academică.

Detalii (orarul activităților și înscrieri) direct pe site-ul Centrului de Învățare UB https://learningcenter.unibuc.ro/

 

În atenția studenților din anul II 2022-2023 – Inginerie Geologică

Studenții din anul II Inginerie Geologică sunt invitați să se înscrie în grupele opționale Ingineria Geologică a Resurselor – IGR și Ingineria Geologică a Mediului – IGM. În acest sens studenții vor trebui sa completeze o cerere și să o trimită pe email-ul secretariatului facultății secretariatgg@unibuc.ro.
 
Pentru o viziune mai bună privind perspectivele de studiu ale celor două grupe opționale, în data de  10 mai 2023 ora 14.00, în Amfiteatrul Ludovic Mrazec, se vor desfășura prezentările ofertelor educaționale.
 

Locație nouă a secretariatului

Începând de luni, 20 martie 2023 activitatea dedicată studenților din cadrul Secretariatului Facultății de Geologie și Geofizică se va desfășura în clădirea din Nicolae Bălcescu nr.1, etaj 1, sala 8.
Program secretariat: Luni – Joi, între orele 08.00 – 16.00
                                    Vineri, între orele 08.00 – 14.00
Email secretariat: secretariatgg@unibuc.ro

Ghid-autentificare-studenti

Conturile instituționale ale studenților (licență+master) sunt de tipul:USER:prenume.nume@s.unibuc.ro
PAROLA: seria+nr. de buletin+*     EXEMPLU: ZZ444555*

S-a finalizat generarea adreselor de e-mail institutionale de tipul prenume.nume@s.unibuc.ro  pentru studenții An I Licența și Master de la Facultatea de Geologie și Geofizică.

Pentru activarea/inițializarea adreselor de e-mail, trebuie avute în vedere următoarele informații:

  1. Identificarea în ums.unibuc.ro a datelor de acces. În zona de date personale se găsesc adresa alocată de forma prenume.nume@s.unibuc.ro și datele CI din care se  formează parola pentru prima accesare (de ex. SS123456*). Nu uitați să inserați simbolul *2.
  2. Accesarea ghidului https://unibuc.ro/wp-content/uploads/2019/12/Ghid-autentificare-studenți.pdf pentru a urma pașii de activare a adresei de email.
  3. Pe baza adresei de email se pot accesa ulterior toate platformele UB la care autentificarea de realizează pe baza adresei de email instituționale.

Parola se poate reseta și recupera accesul la cont utilizând datele introduse în secțiunea “Self password reset” (adresa personală de e-mail și numărul de telefon) la prima accesare a adresei instituționale. Se apasă pe “Forgot my password ” și va primi un cod de accesare prin e-mail sau prin sms.

Studenții care întâmpină probleme în accesarea adresei de email instituționale sunt rugați să comunice care sunt dificultățile la adresa de email alexandru.zlibut@unibuc.ro

 

Zilele Carierei 2021

Universitatea din București organizează, prin intermediul Departamentului de Consiliere și Orientare pentru Carieră, «ZILELE CARIEREI 2021». Este o ocazie deosebită de a intra în contact cu oameni care au cariere de succes în spate, care pot și vor să împărtășească din experiențele lor, studenților aflați la început de drum.

Fiecare întâlnire necesită înscriere separată. Studenții care doresc să se înscrie la mai multe sesiuni vor trebui să completeze formularele de înscriere separat. Înscrierea se poate face până cel târziu cu o zi înainte de sesiunea vizată iar linkul de conectare va fi primit în ziua evenimentului.

Informații pot fi obținute de la https://www.facebook.com/ZileleCariereiUB sau https://www.facebook.com/DepartamentuldeConsilieresiOrientarepentruCariera.

 

Activități CIVIS pentru studenți

 
Pentru a facilita o mai bună cunoaștere a oportunităților de colaborare academică (mobilități, școli de vară, proiecte…) pe care le oferă proiectul CIVIS, se organizează o întâlnire cu studenții UB.
 
Această întâlnire urmează să se desfășoare online miercuri 3 noiembrie la ora 2pmhttps://zoom.us/j/92905881467
 
Adresăm rugămintea de a confirma participarea la întâlnire la adresa alexandru-mihai.cartis@unibuc.ro până marți, 2 noiembrie 2021.
 
 

UB Learning Center – Program workshopuri online

 

Activități suport pentru studenții din anul I

Centrul de Învățare al Universității din București oferă o serie de activități de suport studenților din anul I pentru o adaptare mai ușoară la cerințele academice. Detalii în fișierul următor Program workshopuri oct-dec 2021_ian 2022

 

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022

Înscrierea în anul I LICENȚĂ se realizează la secretariatul facultății, în perioada 13 – 15.10.2021, între orele 10:00 – 15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Contractul de studiu
  3. Legitimații și carnete de student

Înscrierea în anul I MASTER se realizează la secretariatul facultății, în data de 12.10.2021, între orele 10:00 – 15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Contractul de studiu
  3. Legitimații și carnete de student

Înscrierea pentru anii II, III, IV LICENȚĂ și II MASTER se realizează în perioada 07 – 22.10.2021 prin șefii de grupă. Aceștia vor ridica fișele de înscriere de la secretariat, le vor împărți colegilor spre completare și semnare și le vor depune la secretariat.

 

În atenția studenților din anul I Master – EBSRM, IGGA și GBA

Cursul de ETICĂ și DEONTOLOGIE ACADEMICĂ (Prof. dr. ing. Mihai Emilian Popa) pentru studenții înscriși în anul I la programele de master EBSRM, IGGA și GBA se va desfășura online în săptămâna 04–08 octombrie 2021, orele 16:00–19:00. Limba de predare: Română.

În atenția studenților din anul I Master – Applied Geophysics

Cursul de ETICĂ și DEONTOLOGIE ACADEMICĂ (Prof. dr. ing. Mihai Emilian Popa) pentru studenții înscriși în anul I la programul de Master APPLIED GEOPHYSICS se va desfășura online în săptămâna 11–15 octombrie 2021, orele 16:00–19:00, în amfiteatrul “Vasile Lăzărescu” (clădirea din Str. Traian Vuia nr. 6, lângă secretariat). Limba de predare: Engleza.

 Pagina de web a cursului este: https://mepopa.com/daeng

 

Cursuri facultative

Cererile pentru cursurile facultative se depun in perioada 01 – 08 octombrie 2021, pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro

 

Concurs de fotografie

Consorțiul CIVIS invită studenții la un concurs de fotografie intitulat ”How I see my Campus”. Rezultatele acestei competiții vor fi prezentate într-o expoziție dedicată fotografiilor selectate. Detalii la: https://unibuc.ro/civis-lanseaza-competitia-de-fotografii-how-i-see-my-campus/ 

 

Tabere studențești 2021

În perioada 06 – 11 iulie studenții Facultății de Geologie și Geofizică care doresc să se înscrie pentru ocuparea unui loc în taberele alocate de M.E. pentru 2021 vor depune pe adresa de e-mail: secretariatgg@unibuc.ro următoarele documente:

1. Cerere de înscriere

2. Declarație de consimțământ

 Dacă este cazul, cererea va fi însoțită de documente justificative.

 

În atenția studenților din anul 1 specializările Inginerie Geologică, Geologie și Geofizică și anul 2 specializarea Geologie

Instructajul și protecția muncii pentru activitatea practică prevăzută în planul de învățământ se vor desfășura în format fizic pe data de 7 iulie 2021, ora 10, în amf. Ludovic Mrazec (PA), imobilul din N.Bălcescu nr. 1, parter

 

Festivitate de absolvire 2021

Luni, 28 iunie 2021, ora 10:30, Aula din str.Traian Vuia nr. 6 găzduieşte festivitatea de absolvire a anului universitar 2020 – 2021. Sunt  invitate cadrele didactice şi studenţii Facultății de Geologie și Geofizică. Evenimentul se va desfășura cu respectarea măsurilor de distanțare și obligativitatea purtării măștii de protecție.

 

În atenția absolvenților (care au promovat examenul de licență/disertație în sesiunea iunie 2020)

Absolvenții sunt invitați să meargă la biroul acte de studii din cadrul Rectoratului Universității din București, Sos. Panduri, Nr. 90-91, Et. 3, pentru ridicarea diplomei de licență/master.

Program birou eliberare acte de studii:  Luni – Joi 12:00 – 14:00

ATENȚIE  – Studenții înscriși la master anul I 2020 – 2021 sunt așteptați la secretariatul facultății să aducă diploma de licență. Aceasta trebuie sa fie depusă la dosar în original, conform Regulamentului de activitate profesională a studenților.

 

În atenția studenților din anul II 2020-2021 – Inginerie Geologică

Studenții din anul II Inginerie Geologică sunt invitați să se înscrie în grupele opționale Ingineria Geologică a Resurselor – IGR și Ingineria Geologică a Mediului – IGM. În acest sens studenții vor completa cererea din fișierul atașat și o vor transmite pe email-ul secretariatului facultății secretariatgg@unibuc.ro. Termen 7 iunie 2021.
Pentru o viziune mai bună privind perspectivele de studiu ale celor două grupe opționale atașăm și prezentările departamentelor facultății: 

 

Fundația Virtute et Sapientia a Universitatii din București

În data de 22 aprilie 2021 a fost lansată Fundația Virtute et Sapientia a Universitatii din București, împreună cu primul program –  SEED menit să susțină tinerii cu potențial din medii defavorizate. Pentru implementarea acestui program sunt necesari mentori din rândul studenților UB dornici să se implice. 

 

Informații bibliotecă

Pentru împrumuturi de cărți de la filiala BCU din facultate vă rugăm să dați mesaj la adresa de email: imprumutfiliale@bcub.ro  În mesaj vor trebui specificate: filiala și cartea/cărțile dorită/dorite.

 

Rezultatele evaluării cadrelor didactice de către studenți