Anunțuri studenți


ANUNȚ DECONT STB  FEBRUARIE 2025

Universitatea din București asigură decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți. Sunt eligibili studenții înmatriculați cu vârsta până la 30 de ani. Pentru decontare sunt necesare următoarele documente:

Canetul de student sau legitimația de transport
Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emitent
Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN

Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal.

Facem mențiunea că, pentru studenții care au decontat anterior, nu mai este nevoie de documentele menționate mai sus, fiind suficiente doar bonul fiscal ștampilat și o copie după cardul de transport STB.

Depunerea documentelor se face în perioada 03 – 14 februarie 2025.

Documentele se depun la etajul I, Biroul nr. 2, în capătul culoarului, între orele 10,00 – 14,00, la doamna Emilia Pescaru.


Simpozionul Național al Studenților Geologi, ediția XXIII-a 

În perioada 16-18 mai 2025 se va desfășura la Iași Simpozionul Național al Studenților Geologi ediția XXIII-a


Facultatea de Geologie și Geofizică are onoarea de a găzdui, pe data de 27 noiembrie 2024, ora 10;00, în amfiteatrul PA “Ludovic Mrazec”, o prezentare oficială susținută de reprezentanții companiei ROMGAZ, unul dintre cei mai importanți lideri în industria energetică din România.

În cadrul acestui eveniment, studenții facultății vor avea oportunitatea de a afla informații despre programul de burse ROMGAZ, destinat sprijinirii performanței academice și dezvoltării viitorilor specialiști în domeniul geologiei și geofizicii. De asemenea, se vor prezenta perspectivele de carieră oferite de companie, precum și inițiativele acesteia în susținerea excelenței profesionale.

Vă încurajăm să luați parte la această întâlnire pentru a înțelege cerințele sectorului energetic și pentru a explora posibilitățile de colaborare cu ROMGAZ.


Prezentarea serviciilor de care pot beneficia studenții UB


Institutul de Cercetare al Universității din București (ICUB) organizează un modul de învățare dedicat științei deschis pentru studenții Universității din București  

Ești student UniBuc și vrei să știi cum să faci o prezentare științifică de succes? ICUB te invită la o scurtă întâlnire online pe 31 octombrie 2024

Dacă ești student Unibuc și vrei să afli cum să faci o prezentare științifică de succes, ICUB te invită la un modul de învățare dedicat științei deschise.

Întâlnirea are loc joi, 31 octombrie 2024, începând cu ora 16:00, exclusiv online, și durează în jur de o oră.

Cum pregătești o prezentare de știință pe înțelesul tuturor?

Ce te faci când trebuie să le explici prietenilor tema de cercetare pe care o studiezi cu pasiune la universitate? Sunt șanse ca o sprânceană să se ridice întrebător sau să apară un zâmbet larg acompaniat de un „Aha!” entuziast. Variantele depind de tine, de felul în care abordezi subiectul, cum structurezi informațiile și cum îți alegi limbajul.

Vino la workshop pentru a afla strategii concrete despre cum să-ți prezinți proiectele științifice astfel încât să nu-i plictisești pe ceilalți. În contextul științei deschise, abilitatea de a comunica eficient rezultatele tale științifice devine esențială nu doar pentru comunitatea academică, ci și pentru publicul larg.

Modulul este susținut de Mădălina Cocea, specialistă în comunicarea științei pentru publicul larg. Informații despre formarea și experiența Mădălinei pot fi accesate aici.

Pentru întrebări suplimentare și înscriere vă rugăm să scrieți la adresa de e-mail events@icub.unibuc.ro cu subiectul modul de instruire studenți.


ANUNȚ DECONT STB  NOIEMBRIE 2024

Universitatea din București asigură decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți. Sunt eligibili studenții înmatriculați cu vârsta până la 30 de ani. Pentru decontare sunt necesare următoarele documente:

Canetul de student sau legitimația de transport
Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emitent
Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN

Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal.
Facem mențiunea că, pentru studenții care au mai decontat anterior, nu mai este nevoie de documentele menționate mai sus. Pentru acestia sunt necesare numai bonul fiscal ștampilat și o copie după cardul de transport STB. Deasemenea, pot fi aduse si bonuri restanță din anul universitar trecut.

Depunerea documentelor se face în perioada 04 – 15 noiembrie 2024.
Documentele se depun la etajul I, Biroul nr. 2, în capătul culoarului, între orele 10,00 – 14,00, la doamna Emilia Pescaru.
Banii vor fi virați în cont luna următoare, adică în luna decembrie.


Proiect coLABORATORUL de IDEI

In perioada 28 octombrie – 3 noiembrie 2024, Universitatea din București organizează, la Stațiunea Zoologică Sinaia, a treia ediție a proiectului coLABORATORUL de IDEI.

Anul acesta, evenimentul urmărește să identifice, cu ajutorul studenților UB, modalitățile în care putem aduce știința mai aproape de tineri.

De aceea, pentru a se înscrie în competiția pentru un loc la coLABORATOR, studenții sunt provocați să explice, în 150-200 de cuvinte, un concept complicat din domeniul lor de studiu, în așa fel încât el să poată fi înțeles și de un elev de clasa a VII-a.

Înscrierile sunt deschise până duminică, 20 octombrie 2024, și se pot face prin completarea formularului de aici: https://bit.ly/coLABORATORULdeIDEI2024

Un material cu mai multe informații despre proiect este disponibil aici, https://unibuc.ro/inscrie-te-la-colaboratorul-de-idei-3-0-si-hai-sa-aducem-stiinta-mai-aproape-de-tineri-am-prelungit-inscrierile-pana-pe-20-octombrie


Noaptea Companiilor @OMV Petrom 

Vă anunțăm că, miercuri, 16 octombrie 2024, începând cu ora 17:00, OMV Petrom va fi gazda evenimentului “Noaptea Companiilor”, adresat Generației Z.

Acesta va avea lor in Petrom City, fiind o oportunitate de a ne conecta cu studenții și de a le prezenta mediul nostru de lucru și proiecte interesante.

ÎI vom întâmpina pe participanți cu workshopuri și activități atractive pentru noua generație, însoțite de muzică și voie bună.

Dacă sunt studenți interesați, ne-ar face mare placere să îi avem alături de noi și să ne bucurăm de o seară plină de surprize pe ritmurile unui DJ.

Înscrierile la Noaptea Companiilor @OMV Petrom se pot face👉 aici .


În atenția studenților din anul I, dar nu numai

La început de an universitar, dorim să prezentăm serviciile pe care studenții UB (în special din anul I) le pot accesa în cadrul Universității din București, prin următoarele structuri instituționale:
  • SERVICIUL DE INCLUZIUNE, ECHITATE ȘI EGALITATE DE ȘANSE 
  • DEPARTAMENTUL DE CONSILIERE ȘI ORIENTARE PENTRU CARIERĂ (DCOC)
  • CENTRUL DE ÎNVĂȚARE AL UB (CI)
  • SERVICIUL ERASMUS ȘI CIVIS
  • ERASMUS STUDENT NETWORK ROMÂNIA (ESN ROMÂNIA)
  • DIRECTIA CĂMINE CANTINE ȘI ACTIVITĂȚI STUDENȚEȘTI

Întâlnirea de prezentare a serviciilor de care pot beneficia studenții UB este organizată pe data de 29 octombrie 2024, orele 16-18, în Amfiteatrul 2A  afis prezentari


În atenția studenților din anul I

Practica studențească din perioada 14-18 octombrie 2024 este obligatorie, fiind parte din planul de învățământ.

Toți studenții trebuie să contacteze coordonatorii de practică:
Sătic – Prof. Dr. Ing. Iuliana Lazăr, iuliana.lazar@g.unibuc.ro
Pietreni – Prof. Dr. Ing. Marius Stoica, marius.stoica@g.unibuc.ro
Orșova – Conf. Dr. Ing. Relu Dumitru Roban, reludumitru.roban@g.unibuc.ro
Năruja – Lect. Dr. Ioan Munteanu, ioan.munteanu@unibuc.ro

Pentru întrebări suplimentare vă puteți adresa secretariatului FGG sau prodecanului Ioan Munteanu, ioan.munteanu@unibuc.ro


ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2024-2025

Înscrierea în anul I LICENȚĂ se realizează la secretariatul facultății, în perioada 04 – 08.10.2024, între orele 09:00-14:00

La înscrierea în anul I se vor completa/elibera urmatoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Legitimații și carnete de student
  3. Contractul de studiu

Înscrierea în anul I MASTER se realizează la secretariatul facultății, în perioada 09 – 10.10.2024, între orele 09:00-14:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera urmatoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Legitimații și carnete de student
  3. Contractul de studiu

Înscrierea pentru anii II, III, IV LICENȚĂ și II MASTER se realizează în perioada 07 – 09.10.2024 prin șefii de grupă. Aceștia vor ridica fișele de înscriere de la secretariat, le vor împarți colegilor spre completare și semnare și le vor depune la secretariat.



PROGRAM SECRETARIAT AUGUST 2024

Având în vedere că perioada 01-31 august 2024 este o perioadă dedicată concediilor de odihnă, pentru urgențe vă rugăm să ne scrieți pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro

Toate urgențele (retrageri dosare, diverse adeverințe, etc) din perioada 01 – 31 august 2024 vor fi soluționate doar cu programare în prealabil, cu o zi înainte, printr-un mesaj trimis pe email, pe adresa secretariatgg@unibuc.ro

Programul secretariatului va fi reluat la 02 septembrie 2024, când vor începe simultan sesiunile de restanțe, sesiunea de finalizare a studiilor de licență – disertație, sesiunea de admitere la doctorat și cea pentru licență și master pentru locurile rămase libere.


Lista nominala cu studentii beneficiari Programul National de Tabere studentesti 2023-2024


ANUNȚ DECONT STB  IULIE 2024

Universitatea din București asigură decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți. Sunt eligibili studenții înmatriculați cu vârsta până la 30 de ani. Pentru decontare sunt necesare următoarele documente:

Canetul de student sau legitimația de transport
Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emitent
Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN
Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal

Depunerea documentelor se face în perioada 01 – 12 iulie 2024.
Documentele se depun la etajul I, Biroul nr. 2, în capătul culoarului, între orele 10,00 – 14,00, la doamna Emilia Pescaru.
Banii vor fi virați în cont luna următoare, adică în luna august.


ANUNȚ DECONT STB  IUNIE 2024

Universitatea din București oferă decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți. Sunt eligibili studenții înmatriculați cu vârsta până la 30 de ani. Pentru decontare sunt necesare următoarele documente:

Canetul de student sau legitimația de transport
Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emitent
Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN
Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal

Depunerea documentelor se face în perioada 03 – 14 iunie 2024.
Documentele se depun la etajul I, Biroul nr. 2, în capătul culoarului, între orele 10,00 – 14,00, la doamna Emilia Pescaru.
Banii vor fi virați în cont luna următoare, adică în luna iulie.


Tabere studențești – vacanța de vară  2024

Taberele studențești de vară se vor desfășura în perioada 14 iulie – 02 septembrie 2024.

În atenția absolvenților care au promovat examenul de licență/disertație în sesiunea iunie-iulie 2023 și septembrie 2023

Începând cu data de 08 mai 2024, absolvenții sunt invitați să meargă la biroul acte de studii din cadrul Rectoratului Universității din București, Sos. Panduri, Nr. 90-91, Et. 3, pentru ridicarea diplomei de licență/master.

Program birou eliberare acte de studii:  Luni – Joi 12:00 – 14:00

ATENȚIE  – Studenții înscriși la master anul I 2023 – 2024 sunt așteptați la secretariatul facultății să aducă diploma de licență. Aceasta trebuie să fie depusă la dosar în original, conform Regulamentului de activitate profesională a studenților.


ANUNȚ DECONT STB  MAI 2024

Universitatea din București oferă decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți. Sunt eligibili studenții înmatriculați cu vârsta până la 30 de ani. Pentru decontare sunt necesare următoarele documente:

Canetul de student sau legitimația de transport
Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emitent
Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN
Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal

Depunerea documentelor se face în perioada 13 – 17 mai 2024.
Documentele se depun la etajul I, Biroul nr. 2, în capătul culoarului, între orele 10,00 – 15,00, la doamna Emilia Pescaru.
Banii vor fi virați în cont luna următoare, adică în luna iunie.

Tabere studențești – vacanța de iarnă  2024

Taberele studențești de iarnă se vor desfășura în perioada 10 – 23.02.2024, pe serii astfel: seria I: 10 – 15.02.2024; seria II: 18 – 23.02.2024

ANUNȚ DECONT STB anul universitar 2023-2024

Universitatea din București oferă decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți.
Sunt eligibili studenții înmatriculați, cu vârsta până la 30 de ani. Mai multe detalii privind condițiile de decontare puteți găsi în procedura atașată mai jos.
Pentru decontare sunt necesare următoarele documente:
– Carnetul de student sau legitimația de transport
– Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
– Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emitent
– Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN
– Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal

Depunerea documentelor se face luna aceasta, în perioada 22 noiembrie 29 noiembrie 2023. 

Documentele se depun la etajul I, Biroul nr. 2, în capătul culoarului, între orele 10,00 – 15,00, la doamna Emilia Pescaru.

Banii vor fi virați în cont luna următoare, adică în luna decembrie 2023.

Centrul de Învățare al UB oferă servicii integrate de suport în învățare, având ca scop principal adaptarea mai ușoară la cerințele academice și schimbările impuse de revenirea în format fizic, importante în special pentru studenții din anul I.

Studentii pot participa la activități in format fizic și online de:

  • Coaching și dezvoltare personală în aria competențelor sociale și emoționale;
  • Consiliere profesională şi orientare în carieră;
  • Dezvoltare a competențelor de gândire critică și raționament științific;
  • Dezvoltarea competențelor de scriere academică.

Detalii (orarul activităților și înscrieri) direct pe site-ul Centrului de Învățare UB https://learningcenter.unibuc.ro/

În atenția studenților din anul II 2022-2023 – Inginerie Geologică

Studenții din anul II Inginerie Geologică sunt invitați să se înscrie în grupele opționale Ingineria Geologică a Resurselor – IGR și Ingineria Geologică a Mediului – IGM. În acest sens studenții vor trebui sa completeze o cerere și să o trimită pe email-ul secretariatului facultății secretariatgg@unibuc.ro.
Pentru o viziune mai bună privind perspectivele de studiu ale celor două grupe opționale, în data de  10 mai 2023 ora 14.00, în Amfiteatrul Ludovic Mrazec, se vor desfășura prezentările ofertelor educaționale.

Locație nouă a secretariatului

Începând de luni, 20 martie 2023 activitatea dedicată studenților din cadrul Secretariatului Facultății de Geologie și Geofizică se va desfășura în clădirea din Nicolae Bălcescu nr.1, etaj 1, sala 8.
Program secretariat: Luni – Joi, între orele 08.00 – 16.00
                                    Vineri, între orele 08.00 – 14.00
Email secretariat: secretariatgg@unibuc.ro

Ghid-autentificare-studenti

Conturile instituționale ale studenților (licență+master) sunt de tipul:USER:prenume.nume@s.unibuc.ro
PAROLA: seria+nr. de buletin+*     EXEMPLU: ZZ444555*

S-a finalizat generarea adreselor de e-mail institutionale de tipul prenume.nume@s.unibuc.ro  pentru studenții An I Licența și Master de la Facultatea de Geologie și Geofizică.

Pentru activarea/inițializarea adreselor de e-mail, trebuie avute în vedere următoarele informații:

  1. Identificarea în ums.unibuc.ro a datelor de acces. În zona de date personale se găsesc adresa alocată de forma prenume.nume@s.unibuc.ro și datele CI din care se  formează parola pentru prima accesare (de ex. SS123456*). Nu uitați să inserați simbolul *2.
  2. Accesarea ghidului https://unibuc.ro/wp-content/uploads/2019/12/Ghid-autentificare-studenți.pdf pentru a urma pașii de activare a adresei de email.
  3. Pe baza adresei de email se pot accesa ulterior toate platformele UB la care autentificarea de realizează pe baza adresei de email instituționale.

Parola se poate reseta și recupera accesul la cont utilizând datele introduse în secțiunea “Self password reset” (adresa personală de e-mail și numărul de telefon) la prima accesare a adresei instituționale. Se apasă pe “Forgot my password ” și va primi un cod de accesare prin e-mail sau prin sms.

Studenții care întâmpină probleme în accesarea adresei de email instituționale sunt rugați să comunice care sunt dificultățile la adresa de email alexandru.zlibut@unibuc.ro

Zilele Carierei 2021

Universitatea din București organizează, prin intermediul Departamentului de Consiliere și Orientare pentru Carieră, «ZILELE CARIEREI 2021». Este o ocazie deosebită de a intra în contact cu oameni care au cariere de succes în spate, care pot și vor să împărtășească din experiențele lor, studenților aflați la început de drum.

Fiecare întâlnire necesită înscriere separată. Studenții care doresc să se înscrie la mai multe sesiuni vor trebui să completeze formularele de înscriere separat. Înscrierea se poate face până cel târziu cu o zi înainte de sesiunea vizată iar linkul de conectare va fi primit în ziua evenimentului.

Informații pot fi obținute de la https://www.facebook.com/ZileleCariereiUB sau https://www.facebook.com/DepartamentuldeConsilieresiOrientarepentruCariera.

Activități CIVIS pentru studenți

Pentru a facilita o mai bună cunoaștere a oportunităților de colaborare academică (mobilități, școli de vară, proiecte…) pe care le oferă proiectul CIVIS, se organizează o întâlnire cu studenții UB.
Această întâlnire urmează să se desfășoare online miercuri 3 noiembrie la ora 2pmhttps://zoom.us/j/92905881467
Adresăm rugămintea de a confirma participarea la întâlnire la adresa alexandru-mihai.cartis@unibuc.ro până marți, 2 noiembrie 2021.

UB Learning Center – Program workshopuri online

Activități suport pentru studenții din anul I

Centrul de Învățare al Universității din București oferă o serie de activități de suport studenților din anul I pentru o adaptare mai ușoară la cerințele academice. Detalii în fișierul următor Program workshopuri oct-dec 2021_ian 2022

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022

Înscrierea în anul I LICENȚĂ se realizează la secretariatul facultății, în perioada 13 – 15.10.2021, între orele 10:00 – 15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Contractul de studiu
  3. Legitimații și carnete de student

Înscrierea în anul I MASTER se realizează la secretariatul facultății, în data de 12.10.2021, între orele 10:00 – 15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Contractul de studiu
  3. Legitimații și carnete de student

Înscrierea pentru anii II, III, IV LICENȚĂ și II MASTER se realizează în perioada 07 – 22.10.2021 prin șefii de grupă. Aceștia vor ridica fișele de înscriere de la secretariat, le vor împărți colegilor spre completare și semnare și le vor depune la secretariat.

În atenția studenților din anul I Master – EBSRM, IGGA și GBA

Cursul de ETICĂ și DEONTOLOGIE ACADEMICĂ (Prof. dr. ing. Mihai Emilian Popa) pentru studenții înscriși în anul I la programele de master EBSRM, IGGA și GBA se va desfășura online în săptămâna 04–08 octombrie 2021, orele 16:00–19:00. Limba de predare: Română.

În atenția studenților din anul I Master – Applied Geophysics

Cursul de ETICĂ și DEONTOLOGIE ACADEMICĂ (Prof. dr. ing. Mihai Emilian Popa) pentru studenții înscriși în anul I la programul de Master APPLIED GEOPHYSICS se va desfășura online în săptămâna 11–15 octombrie 2021, orele 16:00–19:00, în amfiteatrul “Vasile Lăzărescu” (clădirea din Str. Traian Vuia nr. 6, lângă secretariat). Limba de predare: Engleza.

 Pagina de web a cursului este: https://mepopa.com/daeng

Cursuri facultative

Cererile pentru cursurile facultative se depun in perioada 01 – 08 octombrie 2021, pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro

Concurs de fotografie

Consorțiul CIVIS invită studenții la un concurs de fotografie intitulat ”How I see my Campus”. Rezultatele acestei competiții vor fi prezentate într-o expoziție dedicată fotografiilor selectate. Detalii la: https://unibuc.ro/civis-lanseaza-competitia-de-fotografii-how-i-see-my-campus/

Tabere studențești 2021

În perioada 06 – 11 iulie studenții Facultății de Geologie și Geofizică care doresc să se înscrie pentru ocuparea unui loc în taberele alocate de M.E. pentru 2021 vor depune pe adresa de e-mail: secretariatgg@unibuc.ro următoarele documente:

1. Cerere de înscriere

2. Declarație de consimțământ

Dacă este cazul, cererea va fi însoțită de documente justificative.

În atenția studenților din anul 1 specializările Inginerie Geologică, Geologie și Geofizică și anul 2 specializarea Geologie

Instructajul și protecția muncii pentru activitatea practică prevăzută în planul de învățământ se vor desfășura în format fizic pe data de 7 iulie 2021, ora 10, în amf. Ludovic Mrazec (PA), imobilul din N.Bălcescu nr. 1, parter

Festivitate de absolvire 2021

Luni, 28 iunie 2021, ora 10:30, Aula din str.Traian Vuia nr. 6 găzduieşte festivitatea de absolvire a anului universitar 2020 – 2021. Sunt  invitate cadrele didactice şi studenţii Facultății de Geologie și Geofizică. Evenimentul se va desfășura cu respectarea măsurilor de distanțare și obligativitatea purtării măștii de protecție.

În atenția absolvenților (care au promovat examenul de licență/disertație în sesiunea iunie 2020)

Absolvenții sunt invitați să meargă la biroul acte de studii din cadrul Rectoratului Universității din București, Sos. Panduri, Nr. 90-91, Et. 3, pentru ridicarea diplomei de licență/master.

Program birou eliberare acte de studii:  Luni – Joi 12:00 – 14:00

ATENȚIE  – Studenții înscriși la master anul I 2020 – 2021 sunt așteptați la secretariatul facultății să aducă diploma de licență. Aceasta trebuie sa fie depusă la dosar în original, conform Regulamentului de activitate profesională a studenților.

În atenția studenților din anul II 2020-2021 – Inginerie Geologică

Studenții din anul II Inginerie Geologică sunt invitați să se înscrie în grupele opționale Ingineria Geologică a Resurselor – IGR și Ingineria Geologică a Mediului – IGM. În acest sens studenții vor completa cererea din fișierul atașat și o vor transmite pe email-ul secretariatului facultății secretariatgg@unibuc.ro. Termen 7 iunie 2021.
Pentru o viziune mai bună privind perspectivele de studiu ale celor două grupe opționale atașăm și prezentările departamentelor facultății:

Fundația Virtute et Sapientia a Universitatii din București

În data de 22 aprilie 2021 a fost lansată Fundația Virtute et Sapientia a Universitatii din București, împreună cu primul program –  SEED menit să susțină tinerii cu potențial din medii defavorizate. Pentru implementarea acestui program sunt necesari mentori din rândul studenților UB dornici să se implice.

Informații bibliotecă

Pentru împrumuturi de cărți de la filiala BCU din facultate vă rugăm să dați mesaj la adresa de email: imprumutfiliale@bcub.ro  În mesaj vor trebui specificate: filiala și cartea/cărțile dorită/dorite.

Rezultatele evaluării cadrelor didactice de către studenți