Studenți

Anunțuri studenți

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023 – 2024

 

Înscrierea în anul I LICENȚĂ se realizează la secretariatul facultății, în perioada

04–05.10.2023, între orele 09:00–14:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera

următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Contractul de studiu
  3. Carnet de student

Înscrierea în anul I MASTER se realizează la secretariatul facultății, în perioada

09-10.10.2023, între orele 09:00–14:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera

următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Contractul de studiu
  3. Carnet de student

Înscrierea pentru anii II, III, IV LICENȚĂ și II MASTER se realizează în perioada

03–10.10.2023 prin șefii de grupă. Aceștia vor ridica fișele de înscriere de la secretariat,

le vor împărți colegilor spre completare și semnare și le vor depune la secretariat

 

PROGRAM SECRETARIAT AUGUST 2023

Având în vedere că perioada 01-31 august 2023 este o perioadă dedicată concediilor de odihnă, pentru orice solicitare vă rugăm să ne scrieți pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro

Toate urgențele (retrageri dosare, diverse adeverințe, etc) din perioada 01 – 31 august 2023 vor fi soluționate cu un email în prealabil pe adresa secretariatgg@unibuc.ro

Programul secretariatului va fi reluat la 01 septembrie 2023, când vor începe simultan sesiunile de restanțe și examene, sesiunea de finalizare a studiilor de licență – disertație și sesiunile de admitere pentru locurile rămase libere la licență, master și doctorat.

 

Tabere studențești 2023

Studenții care doresc să se înscrie pentru ocuparea unui loc în taberele alocate de M.E. pentru 2023 vor depune pe adresa de e-mail: secretariatgg@unibuc.ro următoarele documente:

Cele două documente se vor transmite la adresa de e-mail de mai sus, completate la toate rubricile, semnate, datate și scanate. Daca este cazul, conform metodologiei, cererea va fi insoțită de documente justificative.

Calendar înscriere tabere: 24 mai – 14 iunie 2023

 

În atenția studenților din anul II 2022-2023 – Inginerie Geologică

Studenții din anul II Inginerie Geologică sunt invitați să se înscrie în grupele opționale Ingineria Geologică a Resurselor – IGR și Ingineria Geologică a Mediului – IGM. În acest sens studenții vor trebui sa completeze o cerere și să o trimită pe email-ul secretariatului facultății secretariatgg@unibuc.ro.
 
Pentru o viziune mai bună privind perspectivele de studiu ale celor două grupe opționale, în data de  10 mai 2023 ora 14.00, în Amfiteatrul Ludovic Mrazec, se vor desfășura prezentările ofertelor educaționale.
 
 

 

Locație nouă a secretariatului

Începând de luni, 20 martie 2023 activitatea dedicată studenților din cadrul Secretariatului Facultății de Geologie și Geofizică se va desfășura în clădirea din Nicolae Bălcescu nr.1, etaj 1, sala 8.
Program secretariat: Luni – Joi, între orele 08.00 – 16.00
                                    Vineri, între orele 08.00 – 14.00
Email secretariat: secretariatgg@unibuc.ro
 
 
 

Mobilități de studiu în Norvegia 2023

Universitatea din Bucuresti anunta o selecție pentru mobilități de studiu în cadrul proiectului SEE cu numărul 20-MOB-0007, director de proiect prof. univ. dr Bogdan Murgescu.

Sunt disponibile 4 de mobilități de practică la universitatea parteneră din proiect, Norwegian University of Science and Technology (NTNU), Norvegia, în perioada 1 mai-30 septembrie 2023. Acestea vor fi finanțate conform bugetului proiectului pentru o perioada de  2 luni (60 zile). Grantul pentru subzistență este de 1200 euro/lună, grantul pentru transport fiind de 360 euro.

Informatii suplimentare la adresa: https://unibuc.ro/international/mobilitati-studenti/mobilitati-see/20-mob-0007/

Selecția pentru aceste burse are loc la nivel central, iar termenul limită de aplicație este 20 martie 2023, ora 13:00.

 

ANUNȚ DECONT STB

Universitatea din București oferă decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți. Sunt eligibili doar studenții înmatriculați la cursuri de zi (IF) și cu vârsta până la 26 de ani. Mai multe detalii privind condițiile de decontare puteți găsi în procedura atașată mai jos.

Pentru decontare aveți nevoie de următoarele documente:

  1. Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
  2. Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emiten
  3. Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN
  4. Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal

Depunerea documentelor se face luna aceasta, în perioada 15 februarie – 28 februarie 2023.                              Documentele se depun la camera 10, în timpul programului cu publicul. Banii vor fi virați în cont luna următoare, adică în luna martie.

 

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2022 – 2023

 
Înscrierea în anul I LICENȚĂ se realizează la secretariatul facultății, în perioada
12–13.10.2022, între orele 09:00–15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera
următoarele documente:
 
1. Fișa de înscriere în an
2. Contractul de studiu
3. Legitimație și carnet de student
 
Înscrierea în anul I MASTER se realizează la secretariatul facultății, în perioada
24-25.10.2022, între orele 09:00–15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera
următoarele documente:
 
1. Fișa de înscriere în an
2. Contractul de studiu
3. Legitimație și carnet de student
 
Înscrierea pentru anii II, III, IV LICENȚĂ și II MASTER se realizează în perioada
17–21.10.2022 prin șefii de grupă. Aceștia vor ridica fișele de înscriere de la secretariat,
le vor împărți colegilor spre completare și semnare și le vor depune la secretariat

 

Cursuri facultative

Cererile pentru cursurile facultative se depun in perioada 01 – 08 octombrie 2022, pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro
 
 

PROGRAM SECRETARIAT AUGUST 2022

Având în vedere că perioada 01-31 august 2022 este o perioadă dedicată concediilor de odihnă, pentru orice solicitare vă rugăm să ne scrieți pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro

Toate urgențele (retrageri dosare, diverse adeverințe, etc) din perioada 01 – 31 august 2022 vor fi soluționate cu un email în prealabil pe adresa secretariatgg@unibuc.ro

Programul secretariatului va fi reluat la 01 septembrie 2022, când vor începe simultan sesiunile de examene, sesiunea de finalizare a studiilor de licență – disertație și sesiunile de admitere pentru locurile rămase libere la licență, master și doctorat.

 

Tabere studențești 2022

În perioada 07 – 11 iulie studenții Facultății de Geologie și Geofizică care doresc să se înscrie pentru ocuparea unui loc în taberele alocate de M.E. pentru 2022 vor depune pe adresa de e-mail: secretariatgg@unibuc.ro cererea de inscriere și declarația de consimțământ. Dacă este cazul, cererea va fi însoțită de documente justificative.

 

PROGRAM  DECONT  ABONAMENTE  STB                                                     

Marți 07 iunie 2022 – 10:00-15:00

Miercuri 08 iunie 2022  – 10:00-15:00

ATENȚIE! – POT DECONTA ABONAMENTE STB DOAR STUDENȚII DE LA BUGET CARE NU AU ÎMPLINIT VÂRSTA DE 26 ANI.             

 

Practica de specialitate pentru studenții din anul I 2021-2022

Practica de specialitate se va desfășura în locațiile și în perioadele indicate în prezentările atașate. Înscrierile se fac printr-un email trimis cadrului didactic coordonator. Opțiunile trebuie făcute până la data de 08 iunie 2022. 

 

În atenția studenților din anul II 2021-2022 – Inginerie Geologică

Studenții din anul II Inginerie Geologică sunt invitați să se înscrie în grupele opționale Ingineria Geologică a Resurselor – IGR și Ingineria Geologică a Mediului – IGM. În acest sens studenții vor trebui sa completeze o cerere și să o trimită pe email-ul secretariatului facultății secretariatgg@unibuc.ro.
 
Pentru o viziune mai bună privind perspectivele de studiu ale celor două grupe opționale, în data de  26 mai 2022 ora 12.00, în Amfiteatrul Lazarescu, se vor desfășura prezentările ofertelor educaționale.
 

În atenția absolvenților care au promovat examenul de licență/disertație în sesiunile iunie – iulie 2021 și septembrie 2021

  • Începând cu data de 03 mai 2022 absolvenții sunt invitați să meargă la biroul acte de studii din cadrul Rectoratului Universității din București, din șoseaua Panduri, nr. 90-91, et. 3, pentru ridicarea diplomei de licență/master.
  • Program birou eliberare acte de studii:  Luni – Joi 12:00 – 14:00.

 ATENȚIE: 

  • Studenții-masteranzi în anul I 2021 – 2022, care la înscriere nu au depus la dosar diploma de licență, sunt așteptați la secretariatul facultății cu diploma de licență în original, după ce o ridică de la biroul acte de studii.
  • Conform Regulamentului de activitate profesională a studenților, aceasta trebuie să fie depusă la dosar în original.

Ghid-autentificare-studenti

Conturile instituționale ale studenților (licență+master) sunt de tipul:USER:prenume.nume@s.unibuc.ro
PAROLA: seria+nr. de buletin+*     EXEMPLU: ZZ444555*

S-a finalizat generarea adreselor de e-mail institutionale de tipul prenume.nume@s.unibuc.ro  pentru studenții An I Licența și Master de la Facultatea de Geologie și Geofizică.

Pentru activarea/inițializarea adreselor de e-mail, trebuie avute în vedere următoarele informații:

  1. Identificarea în ums.unibuc.ro a datelor de acces. În zona de date personale se găsesc adresa alocată de forma prenume.nume@s.unibuc.ro și datele CI din care se  formează parola pentru prima accesare (de ex. SS123456*). Nu uitați să inserați simbolul *2.
  2. Accesarea ghidului https://unibuc.ro/wp-content/uploads/2019/12/Ghid-autentificare-studenți.pdf pentru a urma pașii de activare a adresei de email.
  3. Pe baza adresei de email se pot accesa ulterior toate platformele UB la care autentificarea de realizează pe baza adresei de email instituționale.

Parola se poate reseta și recupera accesul la cont utilizând datele introduse în secțiunea “Self password reset” (adresa personală de e-mail și numărul de telefon) la prima accesare a adresei instituționale. Se apasă pe “Forgot my password ” și va primi un cod de accesare prin e-mail sau prin sms.

Studenții care întâmpină probleme în accesarea adresei de email instituționale sunt rugați să comunice care sunt dificultățile la adresa de email alexandru.zlibut@unibuc.ro

 

Zilele Carierei 2021

Universitatea din București organizează, prin intermediul Departamentului de Consiliere și Orientare pentru Carieră, «ZILELE CARIEREI 2021». Este o ocazie deosebită de a intra în contact cu oameni care au cariere de succes în spate, care pot și vor să împărtășească din experiențele lor, studenților aflați la început de drum.

Fiecare întâlnire necesită înscriere separată. Studenții care doresc să se înscrie la mai multe sesiuni vor trebui să completeze formularele de înscriere separat. Înscrierea se poate face până cel târziu cu o zi înainte de sesiunea vizată iar linkul de conectare va fi primit în ziua evenimentului.

Informații pot fi obținute de la https://www.facebook.com/ZileleCariereiUB sau https://www.facebook.com/DepartamentuldeConsilieresiOrientarepentruCariera.

 

Activități CIVIS pentru studenți

 
Pentru a facilita o mai bună cunoaștere a oportunităților de colaborare academică (mobilități, școli de vară, proiecte…) pe care le oferă proiectul CIVIS, se organizează o întâlnire cu studenții UB.
 
Această întâlnire urmează să se desfășoare online miercuri 3 noiembrie la ora 2pmhttps://zoom.us/j/92905881467
 
Adresăm rugămintea de a confirma participarea la întâlnire la adresa alexandru-mihai.cartis@unibuc.ro până marți, 2 noiembrie 2021.
 
 

UB Learning Center – Program workshopuri online

 

Activități suport pentru studenții din anul I

Centrul de Învățare al Universității din București oferă o serie de activități de suport studenților din anul I pentru o adaptare mai ușoară la cerințele academice. Detalii în fișierul următor Program workshopuri oct-dec 2021_ian 2022

 

ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022

Înscrierea în anul I LICENȚĂ se realizează la secretariatul facultății, în perioada 13 – 15.10.2021, între orele 10:00 – 15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Contractul de studiu
  3. Legitimații și carnete de student

Înscrierea în anul I MASTER se realizează la secretariatul facultății, în data de 12.10.2021, între orele 10:00 – 15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera următoarele documente:

  1. Fișa de înscriere în an
  2. Contractul de studiu
  3. Legitimații și carnete de student

Înscrierea pentru anii II, III, IV LICENȚĂ și II MASTER se realizează în perioada 07 – 22.10.2021 prin șefii de grupă. Aceștia vor ridica fișele de înscriere de la secretariat, le vor împărți colegilor spre completare și semnare și le vor depune la secretariat.

 

În atenția studenților din anul I Master – EBSRM, IGGA și GBA

Cursul de ETICĂ și DEONTOLOGIE ACADEMICĂ (Prof. dr. ing. Mihai Emilian Popa) pentru studenții înscriși în anul I la programele de master EBSRM, IGGA și GBA se va desfășura online în săptămâna 04–08 octombrie 2021, orele 16:00–19:00. Limba de predare: Română.

În atenția studenților din anul I Master – Applied Geophysics

Cursul de ETICĂ și DEONTOLOGIE ACADEMICĂ (Prof. dr. ing. Mihai Emilian Popa) pentru studenții înscriși în anul I la programul de Master APPLIED GEOPHYSICS se va desfășura online în săptămâna 11–15 octombrie 2021, orele 16:00–19:00, în amfiteatrul “Vasile Lăzărescu” (clădirea din Str. Traian Vuia nr. 6, lângă secretariat). Limba de predare: Engleza.

 Pagina de web a cursului este: https://mepopa.com/daeng

 

Cursuri facultative

Cererile pentru cursurile facultative se depun in perioada 01 – 08 octombrie 2021, pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro

 

Concurs de fotografie

Consorțiul CIVIS invită studenții la un concurs de fotografie intitulat ”How I see my Campus”. Rezultatele acestei competiții vor fi prezentate într-o expoziție dedicată fotografiilor selectate. Detalii la: https://unibuc.ro/civis-lanseaza-competitia-de-fotografii-how-i-see-my-campus/ 

 

Tabere studențești 2021

În perioada 06 – 11 iulie studenții Facultății de Geologie și Geofizică care doresc să se înscrie pentru ocuparea unui loc în taberele alocate de M.E. pentru 2021 vor depune pe adresa de e-mail: secretariatgg@unibuc.ro următoarele documente:

1. Cerere de înscriere

2. Declarație de consimțământ

 Dacă este cazul, cererea va fi însoțită de documente justificative.

 

În atenția studenților din anul 1 specializările Inginerie Geologică, Geologie și Geofizică și anul 2 specializarea Geologie

Instructajul și protecția muncii pentru activitatea practică prevăzută în planul de învățământ se vor desfășura în format fizic pe data de 7 iulie 2021, ora 10, în amf. Ludovic Mrazec (PA), imobilul din N.Bălcescu nr. 1, parter

 

Festivitate de absolvire 2021

Luni, 28 iunie 2021, ora 10:30, Aula din str.Traian Vuia nr. 6 găzduieşte festivitatea de absolvire a anului universitar 2020 – 2021. Sunt  invitate cadrele didactice şi studenţii Facultății de Geologie și Geofizică. Evenimentul se va desfășura cu respectarea măsurilor de distanțare și obligativitatea purtării măștii de protecție.

 

În atenția absolvenților (care au promovat examenul de licență/disertație în sesiunea iunie 2020)

Absolvenții sunt invitați să meargă la biroul acte de studii din cadrul Rectoratului Universității din București, Sos. Panduri, Nr. 90-91, Et. 3, pentru ridicarea diplomei de licență/master.

Program birou eliberare acte de studii:  Luni – Joi 12:00 – 14:00

ATENȚIE  – Studenții înscriși la master anul I 2020 – 2021 sunt așteptați la secretariatul facultății să aducă diploma de licență. Aceasta trebuie sa fie depusă la dosar în original, conform Regulamentului de activitate profesională a studenților.

 

În atenția studenților din anul II 2020-2021 – Inginerie Geologică

Studenții din anul II Inginerie Geologică sunt invitați să se înscrie în grupele opționale Ingineria Geologică a Resurselor – IGR și Ingineria Geologică a Mediului – IGM. În acest sens studenții vor completa cererea din fișierul atașat și o vor transmite pe email-ul secretariatului facultății secretariatgg@unibuc.ro. Termen 7 iunie 2021.
Pentru o viziune mai bună privind perspectivele de studiu ale celor două grupe opționale atașăm și prezentările departamentelor facultății: 

 

Fundația Virtute et Sapientia a Universitatii din București

În data de 22 aprilie 2021 a fost lansată Fundația Virtute et Sapientia a Universitatii din București, împreună cu primul program –  SEED menit să susțină tinerii cu potențial din medii defavorizate. Pentru implementarea acestui program sunt necesari mentori din rândul studenților UB dornici să se implice. 

 

Informații bibliotecă

Pentru împrumuturi de cărți de la filiala BCU din facultate vă rugăm să dați mesaj la adresa de email: imprumutfiliale@bcub.ro  În mesaj vor trebui specificate: filiala și cartea/cărțile dorită/dorite.

 

Rezultatele evaluării cadrelor didactice de către studenți  

______________________________________________________________________________