Anunțuri studenți
ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2023 – 2024
Înscrierea în anul I LICENȚĂ se realizează la secretariatul facultății, în perioada
04–05.10.2023, între orele 09:00–14:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera
următoarele documente:
- Fișa de înscriere în an
- Contractul de studiu
- Carnet de student
Înscrierea în anul I MASTER se realizează la secretariatul facultății, în perioada
09-10.10.2023, între orele 09:00–14:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera
următoarele documente:
- Fișa de înscriere în an
- Contractul de studiu
- Carnet de student
Înscrierea pentru anii II, III, IV LICENȚĂ și II MASTER se realizează în perioada
03–10.10.2023 prin șefii de grupă. Aceștia vor ridica fișele de înscriere de la secretariat,
le vor împărți colegilor spre completare și semnare și le vor depune la secretariat
PROGRAM SECRETARIAT AUGUST 2023
Având în vedere că perioada 01-31 august 2023 este o perioadă dedicată concediilor de odihnă, pentru orice solicitare vă rugăm să ne scrieți pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro
Toate urgențele (retrageri dosare, diverse adeverințe, etc) din perioada 01 – 31 august 2023 vor fi soluționate cu un email în prealabil pe adresa secretariatgg@unibuc.ro
Programul secretariatului va fi reluat la 01 septembrie 2023, când vor începe simultan sesiunile de restanțe și examene, sesiunea de finalizare a studiilor de licență – disertație și sesiunile de admitere pentru locurile rămase libere la licență, master și doctorat.
Tabere studențești 2023
Studenții care doresc să se înscrie pentru ocuparea unui loc în taberele alocate de M.E. pentru 2023 vor depune pe adresa de e-mail: secretariatgg@unibuc.ro următoarele documente:
Cele două documente se vor transmite la adresa de e-mail de mai sus, completate la toate rubricile, semnate, datate și scanate. Daca este cazul, conform metodologiei, cererea va fi insoțită de documente justificative.
Calendar înscriere tabere: 24 mai – 14 iunie 2023
În atenția studenților din anul II 2022-2023 – Inginerie Geologică
Locație nouă a secretariatului
Mobilități de studiu în Norvegia 2023
Universitatea din Bucuresti anunta o selecție pentru mobilități de studiu în cadrul proiectului SEE cu numărul 20-MOB-0007, director de proiect prof. univ. dr Bogdan Murgescu.
Sunt disponibile 4 de mobilități de practică la universitatea parteneră din proiect, Norwegian University of Science and Technology (NTNU), Norvegia, în perioada 1 mai-30 septembrie 2023. Acestea vor fi finanțate conform bugetului proiectului pentru o perioada de 2 luni (60 zile). Grantul pentru subzistență este de 1200 euro/lună, grantul pentru transport fiind de 360 euro.
Informatii suplimentare la adresa: https://unibuc.ro/international/mobilitati-studenti/mobilitati-see/20-mob-0007/
Selecția pentru aceste burse are loc la nivel central, iar termenul limită de aplicație este 20 martie 2023, ora 13:00.
ANUNȚ DECONT STB
Universitatea din București oferă decontarea abonamentelor STB (Societatea de Transport București) pentru studenți. Sunt eligibili doar studenții înmatriculați la cursuri de zi (IF) și cu vârsta până la 26 de ani. Mai multe detalii privind condițiile de decontare puteți găsi în procedura atașată mai jos.
Pentru decontare aveți nevoie de următoarele documente:
- Card de transport STB (original + copie – copia se depune)
- Bon fiscal al abonamentului STB, ștampilat pe spate de emiten
- Extrasul de cont al studentului (original sau copie) pentru IBAN
- Consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal
Depunerea documentelor se face luna aceasta, în perioada 15 februarie – 28 februarie 2023. Documentele se depun la camera 10, în timpul programului cu publicul. Banii vor fi virați în cont luna următoare, adică în luna martie.
ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2022 – 2023
Cursuri facultative
PROGRAM SECRETARIAT AUGUST 2022
Având în vedere că perioada 01-31 august 2022 este o perioadă dedicată concediilor de odihnă, pentru orice solicitare vă rugăm să ne scrieți pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro
Toate urgențele (retrageri dosare, diverse adeverințe, etc) din perioada 01 – 31 august 2022 vor fi soluționate cu un email în prealabil pe adresa secretariatgg@unibuc.ro
Tabere studențești 2022
În perioada 07 – 11 iulie studenții Facultății de Geologie și Geofizică care doresc să se înscrie pentru ocuparea unui loc în taberele alocate de M.E. pentru 2022 vor depune pe adresa de e-mail: secretariatgg@unibuc.ro cererea de inscriere și declarația de consimțământ. Dacă este cazul, cererea va fi însoțită de documente justificative.
PROGRAM DECONT ABONAMENTE STB
Marți 07 iunie 2022 – 10:00-15:00
Miercuri 08 iunie 2022 – 10:00-15:00
ATENȚIE! – POT DECONTA ABONAMENTE STB DOAR STUDENȚII DE LA BUGET CARE NU AU ÎMPLINIT VÂRSTA DE 26 ANI.
Practica de specialitate pentru studenții din anul I 2021-2022
Practica de specialitate se va desfășura în locațiile și în perioadele indicate în prezentările atașate. Înscrierile se fac printr-un email trimis cadrului didactic coordonator. Opțiunile trebuie făcute până la data de 08 iunie 2022.
- Practica Bigar 2022_Mihai Popa
- Practica Costesti 2022_Daniela Gheorghe
- Practica Dragoslavele_2022_Denisa Jianu
- Practica Pietreni 2022_Marius Stoica
- Practica Rucar-Satic 2022_Iuliana Lazar
În atenția studenților din anul II 2021-2022 – Inginerie Geologică
În atenția absolvenților care au promovat examenul de licență/disertație în sesiunile iunie – iulie 2021 și septembrie 2021
- Începând cu data de 03 mai 2022 absolvenții sunt invitați să meargă la biroul acte de studii din cadrul Rectoratului Universității din București, din șoseaua Panduri, nr. 90-91, et. 3, pentru ridicarea diplomei de licență/master.
- Program birou eliberare acte de studii: Luni – Joi 12:00 – 14:00.
ATENȚIE:
- Studenții-masteranzi în anul I 2021 – 2022, care la înscriere nu au depus la dosar diploma de licență, sunt așteptați la secretariatul facultății cu diploma de licență în original, după ce o ridică de la biroul acte de studii.
- Conform Regulamentului de activitate profesională a studenților, aceasta trebuie să fie depusă la dosar în original.
Ghid-autentificare-studenti
Conturile instituționale ale studenților (licență+master) sunt de tipul:USER:prenume.nume@s.unibuc.ro
PAROLA: seria+nr. de buletin+* EXEMPLU: ZZ444555*
S-a finalizat generarea adreselor de e-mail institutionale de tipul prenume.nume@s.unibuc.ro pentru studenții An I Licența și Master de la Facultatea de Geologie și Geofizică.
Pentru activarea/inițializarea adreselor de e-mail, trebuie avute în vedere următoarele informații:
- Identificarea în ums.unibuc.ro a datelor de acces. În zona de date personale se găsesc adresa alocată de forma prenume.nume@s.unibuc.ro și datele CI din care se formează parola pentru prima accesare (de ex. SS123456*). Nu uitați să inserați simbolul *2.
- Accesarea ghidului https://unibuc.ro/wp-content/uploads/2019/12/Ghid-autentificare-studenți.pdf pentru a urma pașii de activare a adresei de email.
- Pe baza adresei de email se pot accesa ulterior toate platformele UB la care autentificarea de realizează pe baza adresei de email instituționale.
Parola se poate reseta și recupera accesul la cont utilizând datele introduse în secțiunea “Self password reset” (adresa personală de e-mail și numărul de telefon) la prima accesare a adresei instituționale. Se apasă pe “Forgot my password ” și va primi un cod de accesare prin e-mail sau prin sms.
Studenții care întâmpină probleme în accesarea adresei de email instituționale sunt rugați să comunice care sunt dificultățile la adresa de email alexandru.zlibut@unibuc.ro
Zilele Carierei 2021
Universitatea din București organizează, prin intermediul Departamentului de Consiliere și Orientare pentru Carieră, «ZILELE CARIEREI 2021». Este o ocazie deosebită de a intra în contact cu oameni care au cariere de succes în spate, care pot și vor să împărtășească din experiențele lor, studenților aflați la început de drum.
Fiecare întâlnire necesită înscriere separată. Studenții care doresc să se înscrie la mai multe sesiuni vor trebui să completeze formularele de înscriere separat. Înscrierea se poate face până cel târziu cu o zi înainte de sesiunea vizată iar linkul de conectare va fi primit în ziua evenimentului.
Informații pot fi obținute de la https://www.facebook.com/ZileleCariereiUB sau https://www.facebook.com/DepartamentuldeConsilieresiOrientarepentruCariera.
Activități CIVIS pentru studenți
UB Learning Center – Program workshopuri online
Activități suport pentru studenții din anul I
Centrul de Învățare al Universității din București oferă o serie de activități de suport studenților din anul I pentru o adaptare mai ușoară la cerințele academice. Detalii în fișierul următor Program workshopuri oct-dec 2021_ian 2022
ÎNSCRIEREA ÎN ANUL UNIVERSITAR 2021 – 2022
Înscrierea în anul I LICENȚĂ se realizează la secretariatul facultății, în perioada 13 – 15.10.2021, între orele 10:00 – 15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera următoarele documente:
- Fișa de înscriere în an
- Contractul de studiu
- Legitimații și carnete de student
Înscrierea în anul I MASTER se realizează la secretariatul facultății, în data de 12.10.2021, între orele 10:00 – 15:00. La înscrierea în anul I se vor completa/elibera următoarele documente:
- Fișa de înscriere în an
- Contractul de studiu
- Legitimații și carnete de student
Înscrierea pentru anii II, III, IV LICENȚĂ și II MASTER se realizează în perioada 07 – 22.10.2021 prin șefii de grupă. Aceștia vor ridica fișele de înscriere de la secretariat, le vor împărți colegilor spre completare și semnare și le vor depune la secretariat.
În atenția studenților din anul I Master – EBSRM, IGGA și GBA
Cursul de ETICĂ și DEONTOLOGIE ACADEMICĂ (Prof. dr. ing. Mihai Emilian Popa) pentru studenții înscriși în anul I la programele de master EBSRM, IGGA și GBA se va desfășura online în săptămâna 04–08 octombrie 2021, orele 16:00–19:00. Limba de predare: Română.
În atenția studenților din anul I Master – Applied Geophysics
Cursul de ETICĂ și DEONTOLOGIE ACADEMICĂ (Prof. dr. ing. Mihai Emilian Popa) pentru studenții înscriși în anul I la programul de Master APPLIED GEOPHYSICS se va desfășura online în săptămâna 11–15 octombrie 2021, orele 16:00–19:00, în amfiteatrul “Vasile Lăzărescu” (clădirea din Str. Traian Vuia nr. 6, lângă secretariat). Limba de predare: Engleza.
Pagina de web a cursului este: https://mepopa.com/daeng
Cursuri facultative
Cererile pentru cursurile facultative se depun in perioada 01 – 08 octombrie 2021, pe adresa de email secretariatgg@unibuc.ro
Concurs de fotografie
Consorțiul CIVIS invită studenții la un concurs de fotografie intitulat ”How I see my Campus”. Rezultatele acestei competiții vor fi prezentate într-o expoziție dedicată fotografiilor selectate. Detalii la: https://unibuc.ro/civis-lanseaza-competitia-de-fotografii-how-i-see-my-campus/
Tabere studențești 2021
În perioada 06 – 11 iulie studenții Facultății de Geologie și Geofizică care doresc să se înscrie pentru ocuparea unui loc în taberele alocate de M.E. pentru 2021 vor depune pe adresa de e-mail: secretariatgg@unibuc.ro următoarele documente:
1. Cerere de înscriere
2. Declarație de consimțământ
Dacă este cazul, cererea va fi însoțită de documente justificative.
- Cerere_de_inscriere
- Declaratie_de_consimtamant
- Locuri alocate FGG
- Metodologie Tabere Studentesti 2021
- Metodologie Tabere Studentesti 2021_ANEXE
- OMTS 432 privind aprobarea Metodologie Tabere Studentesti 2021
În atenția studenților din anul 1 specializările Inginerie Geologică, Geologie și Geofizică și anul 2 specializarea Geologie
Instructajul și protecția muncii pentru activitatea practică prevăzută în planul de învățământ se vor desfășura în format fizic pe data de 7 iulie 2021, ora 10, în amf. Ludovic Mrazec (PA), imobilul din N.Bălcescu nr. 1, parter
Festivitate de absolvire 2021
Luni, 28 iunie 2021, ora 10:30, Aula din str.Traian Vuia nr. 6 găzduieşte festivitatea de absolvire a anului universitar 2020 – 2021. Sunt invitate cadrele didactice şi studenţii Facultății de Geologie și Geofizică. Evenimentul se va desfășura cu respectarea măsurilor de distanțare și obligativitatea purtării măștii de protecție.
În atenția absolvenților (care au promovat examenul de licență/disertație în sesiunea iunie 2020)
Absolvenții sunt invitați să meargă la biroul acte de studii din cadrul Rectoratului Universității din București, Sos. Panduri, Nr. 90-91, Et. 3, pentru ridicarea diplomei de licență/master.
Program birou eliberare acte de studii: Luni – Joi 12:00 – 14:00
ATENȚIE – Studenții înscriși la master anul I 2020 – 2021 sunt așteptați la secretariatul facultății să aducă diploma de licență. Aceasta trebuie sa fie depusă la dosar în original, conform Regulamentului de activitate profesională a studenților.
În atenția studenților din anul II 2020-2021 – Inginerie Geologică
- Prezentare IGM mai 2021_Departament Inginerie Geologică
- Prezentare IGR mai 2021_Departament Geologie
- Prezentare IGR mai 2021_Departament Mineralogie
- Prezentare IGR si IGM mai 2021_Departament Geofizică
Fundația Virtute et Sapientia a Universitatii din București
Informații bibliotecă
Pentru împrumuturi de cărți de la filiala BCU din facultate vă rugăm să dați mesaj la adresa de email: imprumutfiliale@bcub.ro În mesaj vor trebui specificate: filiala și cartea/cărțile dorită/dorite.
Rezultatele evaluării cadrelor didactice de către studenți
______________________________________________________________________________