Cursuri formare și dezvoltare profesională

 


Society of Petrophysicists and Well Log Analysts în colaborare cu SPE și Facultatea de Geologie și Geofizică organizează pentru studenții interesați o serie de prezentări a căror temă principală este: “How the oilfield well is drilled, logged and completed”. Prezentările se desfășoară în perioada 30 Martie – 08 iunie 2023 începând cu ora 16.00 în amfiteatrul PA. Programul prezentărilor se găsește aici: Prezentari Schlumberger_2023


Curs internațional în limba engleză „Dezvoltarea durabilă în tranziția energetică a industriei extractive”- curs online gratuit din cadrul 2023 WPC YP RO Program 

Cursul oferă informații despre dezvoltarea durabilă pentru industria extractivă și oportunitatea de a dobândi noi abilități, cunoștințe actualizate și un certificat de absolvire.

Informații suplimentare: WPC YP RO 2023 – Open Learning Course – Iulian OFFENBERG – English

Programul este desfășurat în parteneriat cu Academia de Științe Tehnice din România – ASTR, Asociația Generală a Inginerilor din România – AGIR, UB – Facultatea de Geologie și Geofizică București, UPG – Facultatea de Ingineria Petrolului și Gazelor Ploiești, UPET Petroșani, UBB – Biologie si Facultatea de Geologie Cluj, UAIC – Facultatea de Geografie si Geologie Iasi si CNR WPC.

Înregistrarea se va face la adresa de e-mail a tutorelui dr. ing. Iulian OFFENBERG: o2fnbrg@yahoo.com


International course in English “Reservoir for FDP approach” – Online free course from 2023 WPC YP RO Program

We announce the 2023 WPC YP RO Program – Open learning online course “Predicting Reservoir Quality at the development Scale: Geologic settings, Production history, Uncertainties and Risks for initial oil in place estimation and future development plan”. The course will introduce you in geometry & properties at reservoir scale. The students will have the opportunity to gain new skills, updated knowledge and a certificate of completion 

The course agreed to run in partnership together with ASTR, AGIR, UB – Faculty of Geology and Geophysics, UPG – Faculty of Petroleum and Gas Engineering, UBB – Faculty of Biology and Geology and CNR WPC

The registration will be on the course tutor, email: nicogoidescu@yahoo.com 

Additional information in WPC YP RO 2023 – Goidescu Mihaela Nicoleta – Online


Burse in Statele Unite ale Americii prin Programul Fulbright Scholar in Residence/Fulbirght S-I-R pentru, in anul academic (U.S.) 2023-2024, perioada 1 august 2023 – 30 aprilie, 2024

Programul Fulbright Scholar in Residence/S-I-R Award se va derula in anul academic (U.S.) 2023-2024, perioada 1 august 2023 – 30 aprilie, 2024 (9 luni),  la Universitatea din Dubuque/Department of Natural and Applied Sciences (DNAS). Programul se adreseaza cadrelor didactice universitare cu specializare in aria interdisciplinara Environmental Studies/ Climate Science sau Earth Systems Science (cu focus pe structura si dinamica sistemelor terestre si ale climatului), din urmatoarele domenii eligibile: agricultura, climatologie, ecologie, geologie, glaciologie, hidrologie, oceanografie, stiinte acvatice, stiintele atmosferei, stiintele mediului.

Aplicantii Fulbright S-I-R trebuie sa aiba: cel putin doi ani de experienta de predare in domeniul lor de specializare; un nivel avansat de limba engleza; abilitati demonstrate pentru derularea activitatilor in cadrul programul propus de Universitatea din Dubuque; experienta limitata (sau zero) in Statele Unite.   

Aplicantii sunt invitati sa transmita urmatoarele materiale, pana luni, 27 februarie, 2023, la office@fulbright.ro; cc : corina.danaila@fulbright.ro

 Un CV in limba engleza (maximum 6 pagini, nu este impus un format standard) ;

  • trei scrisori de recomandare (instructiuni anexate), dintre care una va fi de la universitatea unde activeaza scholar-ul in Romania si va mentiona posibilitatea acordarii concediului, in cazul nominalizarii scholar-ului pentru bursa Fulbright S-I-R.

Scholar-ul va putea fi insotit de dependents (sot/sotie si copii necasatoriti, pana in 21 ani) si, pe langa activitatile academice, acesta va participa la diverse activitati in comunitate si va fi invitat sa faca  prezentari stiintifice in domeniul sau de specializare la  scoli, muzee si alte entitati educationale din Dubuque. De asemenea, scholar-ul va conlucra cu administratia orasului Dubuque si cu grupurile de consiliere locale, in scopul indeplinirii unor obiective de ordin climatic. Nu in ultimul rand, scholar-ul va fi implicat in restructurarea programului de licenta, cu specializarea principala Stiintele Mediului, al Universitatii din Dubuque.

Bursa se ridica, estimativ, la $35,000.00 pentru 9 luni de program si include : un stipendiu lunar ; o prima de instalare ; o prima pentru materiale profesionale ; o suma pentru dezvoltare profesionala ; un stipendiu lunar pentru membrii familiei – daca vor insoti scholar-ul cel putin 80% din durata programului. Separat, este acoperit   transportul international, atat pentru scholar, cat si pentru primul membru al familiei, daca acesta insoteste scholar-ul cel putin 80% din perioada programului. Bursierul Fulbright S-I-R va beneficia de o asigurare de sanatate ASPE din partea ECA pe toata durata programului in Statele Unite.

Comisia Fulbright Romano-Americana  colaboreaza cu Institute of International Education/IIE pentru nominalizarea candidatilor din Romania si pentru afilierea finalistilor programului. Reprezentantii IIE vor transmite nominalizarile din Romania catre Bureau of Educational and Cultural Affairs/ECA, in vederea aprobarii acestora de catre Fulbright Foreign Scholarship Board (FFSB) .


Sesiuni de formare / învățare colegială destinate personalului academic 2023

Înscrierile la Sesiunile de formare / învățare colegială destinate personalului academic al Universității din București pentru anul 2023 sunt în desfășurare. Detalii la: https://unibuc.ro/studii/lifelong-learning/unibuc-peer-learning-2023/


CIVIS a lansat noi oportunități de mobilitate prin intermediul celei mai recente serii de Blended Intensive Programmes (BIPs) și îi invită studenții Universității din București să le descopere și să se înscrie.

Pentru că unele dintre BIPs se adresează în mod specific domeniului facultății dvs. vă adresăm rugămintea de a-l promova cât mai eficient în rândul studenților pe toate canalele posibile, pentru a ne asigura că aceștia beneficiază din plin de noile oportunități CIVIS.

Înscrierile pentru această nouă serie de programe se desfășoară până la 30 noiembrie 2022, iar aplicațiile se pot depune pe platforma de mobilități CIVIS, accesibilă prin intermediul catalogului programelor, disponibil aici.

Cele mai importante date despre cursurile care se adresează în mod specific domeniului facultății dvs. pot fi consultate mai jos:


Universitatea din București organizează două evenimente la care sunt invitați să participe studenți din toate ciclurile de studii:

1. Zilele carierei 14-16 noiembrie 2022
Detalii și înscriere:
 
2. Sesiunea de comunicări științifice (prezentari) 16-17 noiembrie 2022
Detalii și înscriere:
 
 

Centrul de Învățare al  Universității din București oferă servicii integrate de suport în învățare, având ca scop principal adaptarea mai ușoară la cerințele academice și schimbările impuse de revenirea în format fizic, importante în special pentru studenții din anul I.

 Studentii pot participa la activități in format fizic și online de:  

  • Coaching și dezvoltare personală în aria competențelor sociale și emoționale.
  • Consiliere profesională şi orientare în carieră.
  • Dezvoltare a competențelor de gândire critică și raționament științific
  • Dezvoltarea competențelor de scriere academică

Studenții pot consulta orarul activităților și se pot înscrie accesând direct site-ul Centrului de Învățare UB https://learningcenter.unibuc.ro/.


OPEN4U, a program dedicated to undergraduate and MA students

This Internship Program offers the students the opportunity to find out which are the specific activities of the Oil & Gas industry. Through this program, they have the chance to discover the business environment and become familiar with certain areas of activity and specific requests of the industrial environment, helping them to deepen the acquired knowledge. This program allows us to identify youths who are able to work in a team, with communication skills, flexible and motivated to develop personally and professionally.

https://www.omvpetrom.com/en/jobs/young-talent/open4u-students-and-ma-students

https://www.linkedin.com/feed/hashtag/?keywords=apply

What criteria do you have to meet if you want to be part of this program?

  • Be Top of the class: 100% rate of passed exams, minimum 8 as average grade – last year of study (certified by the University)
  • Be a student from 2nd, 3rd, 4th BA year study or MA student
  • Have advanced English skills
  • Have digital competences
  • Share OMV Petrom principles

Prepare and send the following documents at open4u@professional.com.ro, by 30th of May, 2022:

  • CV
  • Intention letter
  • Recommendation from a university teacher (letter or email)
  • Academic results evidence

Her Energy Academy Program

Studentă sau absolventă în domeniul ingineriei,
Rezultate academice deosebite,
Competențe de leadership dovedite
Valori care te fac să fii un exemplu pentru cei din jur.

Doar 20 de participante vor fi atent selectate pentru a face parte din programul Her Energy Academy, un program realizat de Fundația Leaders, Powered by OMV Petrom.
Înscrie-te în program până pe data de 26 mai și dezvoltă-ți brandul personal pentru a deveni următorul lider din domeniul tehnic.

Înscrierea în programul Her Energy Academy se poate face accesând linkul herenergyacademy.ro

#HerEnergyAcademy #WomenLeadership #WomenLeaders


Mobilități 2023 pentru masteranzi și doctoranzi la Norwegian University of Science and Technology

Universitatea din București anunță lansarea selecției pentru o nouă serie de mobilități de studiu în cadrul proiectului SEE cu numărul 20-MOB-0007. Pentru cel de-al doilea semestru al anului academic 2022 – 2023, sunt disponibile 7 mobilități de studiu la universitatea parteneră din proiect, Norwegian University of Science and Technology (NTNU) din Norvegia.

Mobilitățile vor fi finanțate conform bugetului proiectului pentru o perioada de minimum 3 luni (90 zile) și maximum un semestru academic (dar nu mai mult de 6 luni). Grantul pentru subzistență este de 1200 euro/lună, grantul pentru transport fiind de 360 euro.

Pentru a putea aplica pentru un stagiu, persoanele interesate trebuie să fie studenți (înscriși cel puțin în al doilea an de studiu), masteranzi sau doctoranzi ai Universității din București, la cursuri de zi, la Școala Doctorală Interdisciplinară (ISDS-UB) sau într-una din următoarele facultăți: Facultatea de Istorie, Facultatea de Administrație și Afaceri, Facultatea de Geografie, Facultatea de Geologie și Geofizică și Facultatea de Științe Politice, atât la selecție, cât și pe durata mobilității.

De asemenea, pentru a fi eligibili, candidații trebuie să întrunească și următoarele criterii de selecție: să aibă rezultate academice remarcabile; să facă dovada cunoaşterii limbii engleze (certificat/diplomă/atestat, nivel minim B2); să prezinte o scrisoare de intenţie/motivaţie în limba engleză și să prezinte un Plan al programului de studiu care trebuie să conțină în mod obligatoriu lista cursurilor pe care ar vrea să le urmeze pe perioada stagiului.

Perioada de desfășurare a selecției

Persoanele interesate de participarea la mobilitatea de studiu în cadrul proiectului SEE, pentru NTNU se pot înscrie online, prin transmiterea documentelor necesare către Comisia Centrală de Selecție până luni, 6 iunie 2022, la ora 13:00.

https://unibuc.ro/international/mobilitati-studenti/mobilitati-see/20-mob-0007/


Programul oficial de Internship al Guvernului României – ediția a IX-a, 2022

Guvernul României dă startul înscrierilor pentru Programul Oficial de Internship, ediția a IX-a, care se va desfășura în perioada 11 iulie – 9 septembrie 2022 și în cadrul căruia 150 de studenți și absolvenți ai formelor de învățământ din România și din străinătate vor putea să se familiarizeze cu specificul activității guvernamentale în cele mai importante instituții ale administrației publice centrale.

Înscrierile au loc în perioada 11 aprilie – 10 mai 2022, pe platforma www.internship.gov.ro, unde fiecare tânăr care aplică trebuie să-și creeze un profil de candidat în cadrul programului, urmând ca o comisie să analizeze dosarele și să organizeze interviuri în baza cărora se va face selecția celor care vor deveni interni.

Condițiile de participare sunt următoarele:

  • vârsta de 16 ani împlinită, dar nu mai mult de 27 de ani;
  • cetățenie română;
  • capacitate deplină de exercițiu;
  • cunoașterea limbii română, scris și vorbit;
  • cunoașterea a cel puțin unei limbi străine de circulație internațională;
  • cunoștințe în domeniul IT;
  • aplicantul nu este activ pe piața muncii;
  • aplicantul nu a absolvit anterior Programul Oficial de Internship al Guvernului României;
  • aplicantul îndeplinește condițiile generale prevăzute de Legea nr. 176/2018 privind internshipul, cu modificările și completările ulterioare.

Candidaturile vor fi evaluate în perioada 11 mai – 10 iunie, iar rezultatele vor fi anunțate în luni, 13 iunie, pe site-ul Secretariatului General al Guvernului.

Pe perioada Programului de Internship, internii vor beneficia de o indemnizație lunară echivalentă a salariului minim pe economie, iar la final vor primi de la Secretariatul General al Guvernului un certificat care atestă stagiul de practică.


 
PROIECT INNOTECH

S-au lansat înscrierile în cadrul proiectului INNOTECH STUDENT „SEED ACCELERATOR 2020! – Susținerea antreprenoriatului prin înființarea de startup-uri în domenii innovative”, proiect implementat de CAMERA AUDITORILOR FINANCIARI DIN ROMÂNIA în parteneriat cu UNIVERSITATEA DE ȘTIINȚE AGRONOMICE ȘI MEDICINĂ VETERINARĂ DIN BUCUREȘTI, proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020.

Dacă ești student în anii 2 sau 3, masterand sau doctorand ești eligibil să aplici în acest proiect. Formularul de înscriere se regăsește la acest link: https://forms.gle/Ctx5FYZpUC3NXDne8

Mai intâi te invătăm cum să iți faci un plan de afaceri, prin pacurgerea unui curs de Competențe antreprenoriale, pe parcursul a 40 de ore în urma căruia obții un certificat ANC, si o sumă de 200 de lei pentru că ai parcurs acest curs. Apoi planul tau de afacere întră într-un concurs, în urma căruia poți primi 60.000 Euro finanțare europeană nerambursabilă, dacă afacerea ta este câștigătoare.

Pentru mai multe detalii consultă site-ul proiectui: https://www.cafr.ro/proiect-innotech/

Ne găsești si pe facebook!

Mai sunt doar 2 saptămâni și cursurile se închid. Te așteptăm! Trebuie doar să te înscrii prin accesarea link-ului de mai sus și un expert din cadrul programului te va suna.


Workshopuri online organizate de Centrul de Invățare al UB
Centrul de Învățare al Universității din București oferă o serie de activități de suport studenților din anul I pentru o adaptare mai ușoară la cerințele academice.
 
Informații suplimentare se pot obține de la dna. lector univ.dr. Camelia Rădulescu, ale cărei date de contact sunt:

Studenții și cercetătorii UB, invitați să aducă știința mai aproape de publicul larg în competiția Games of Science”

În perioada 19-20 martie 2022, studenții și cercetătorii Universității din București sunt invitați să participe la concursul Games of Science, parte a proiectului „Știința pentru toți” din cadrul programului CIVIS Open Lab UB, desfășurat în perioada martie – aprilie 2022.

Evenimentul, organizat de British Council România și Asociația BioMentorHub, în parteneriat cu Universitatea din București și cu alte universități din țară, se axează pe dezvoltarea aptitudinii studenților și cercetătorilor pentru a deveni cei mai bun prezentatori ai unui subiect științific.

Pentru a se înscrie în concurs, participanții trebuie să completeze formularul disponibil aici și să își aleagă sesiunile de training la care vor să participe.

Știința pentru toți – Games of Science

Proiectul își propune să ducă mai departe competiția FameLab România realizată în anii precedenți de British Council și include o serie de sesiuni de formare urmate de concursul Game of Science. Scopul proiectului este de a-i încuraja pe tinerii care studiază sau lucrează în domeniile științei, tehnologiei, ingineriei, matematicii, medicinei, dar și în alte domenii de studiu, să explice concepte, procese, teorii și cercetări complexe pe înțelesul publicului și pe scurt.

Formatul original de training și concurs Game of Science vine în sprijinul tinerilor cercetători care-și doresc să își depășească propriile limite în comunicarea științifică și vor ca discursul lor să fie unul convingător, concis, spus pe o tonalitate ce nu permite emoțiilor să iasă la iveală, dar și adaptabil oricărui public țintă este adresat.

Persoanele înscrise vor beneficia de o sesiune de training, un concurs de calificare cu premii și, în cele din urmă, un loc în finala competiției.

Programul sesiunilor de training, dar și mai multe detalii cu privire la concurs pot fi accesate aici.

 


Fundația EOS în parteneriat cu Microsoft va organiza în luna martie 2022 un număr de 4 cursuri gratuite Microsoft Certified Fundamentals pentru studenți.

 Studenții interesați vor beneficia gratuit de următoarele:

  • Acces la cursul online ales pe platforma Microsoft Learn
  • Participare la un curs intensiv (4+4 ore) susținut de un instructor Microsoft cu experiență (MCP)
  • Acces gratuit la o licență de antrenament/simulare în vederea pregătirii pentru examen
  • Un voucher de examen pentru susținerea examenului oficial Microsoft
  • Susținerea examenului prin platforma Certiport – Exams from Home și obținerea unei certificări Microsoft recunoscută internațional.

 Lista cursurilor disponibile și formularele de înscriere se regăsesc mai jos:

 1. Atelier Azure AI Fundamentals (curs de 8h)

Perioada: 2-3 martie, ora 10.00 – 14.00

Înscriere aici: https://form.jotform.com/220472054817352

 2. Atelier Azure AI Fundamentals (curs de 8h)

Perioada: 9-10 martie, ora 10.00 – 14.00

Înscriere aici: https://form.jotform.com/220472054817352

 3. Atelier Azure AI Fundamentals (curs de 8h)

Perioada: 16-17 martie, ora 10.00 – 14.00

Înscriere aici: https://form.jotform.com/220472054817352

 4. Atelier Azure Fundamentals (curs de 8h)

Perioada: 14-15 martie, ora 10.00 – 14.00

Înscriere aici: https://form.jotform.com/220472054817352

 _____________________________________________________________________________________________

A fost lansata selecția pentru mobilități de studiu în cadrul proiectului SEE cu numărul 20-MOB-0007, director de proiect prof. univ. dr Bogdan Murgescu.   

Sunt disponibile 10 de mobilități de studiu la universitatea parteneră în proiect, Norwegian University of Science and Technology (NTNU), Norvegia, pe perioada semestrului al II-lea al anului academic 2021 – 2022. Acestea vor fi finanțate conform bugetului proiectului pentru o perioada de minim 3 luni (90 zile) și maxim un semestru academic (dar nu mai mult de 6 luni). Grantul pentru subzistență este de 1200 euro/lună, grantul pentru transport fiind de 360 euro.     

O scurtă prezentare a proiectului 20-MOB-0007 se găsește în documentul atașat, iar știrea se află la adresa: https://unibuc.ro/international/mobilitati-studenti/mobilitati-see/

Selecția pentru aceste burse are loc la nivel central, iar termenul limită de aplicație este 11 octombrie 2021, ora 12:00.

Candidatii trebuie să fie studenti (înscrisi cel puțin în al doilea an de studiu) / masterand / doctorand, la cursuri zi, într-una din următoarele facultăți: Facultatea de Geologie și Geofizică, Facultatea de Istorie, Facultatea de Administrație și Afaceri, Facultatea de Geografie și Facultatea de Științe Politice atât la selecție cât și pe durata mobilității.


In data de 8 decembrie 2021, ora 11, SC E-NFORMATION SRL, în calitate de reprezentant in Romania al editurilor stiintifice care produc bazele de date, va susține o  sesiune de instruire despre continutul, modul de utilizare si instrumentele oferite de fiecare resursa electronică de documentare.

Studentii sunt invitati sa participe la aceasta sesiune de instruire importanta pentru viitorul lor profesional.

“Acces electronic la literatura stiintifică pentru sustinerea și promovarea sistemului de cercetare și educatie din România”.

Trainingul se va desfasura online. Inscrierea se face online pe site-ul Enformation,  iar cu 2 ore inainte de eveniment cei inscrisi vor primi un link si pot participa la sesiunea de training.

 Persoanele care participă la training  au posibilitatea de a descarca Certificatul de participare la eveniment din contul personal de pe platforma Enformation: www.e-nformation.ro.


Agentia de Credite si Burse de Studii (www.roburse.ro) ofera burse pentru persoanele care, in anul 2022, doresc sa faca un stagiu de studii sau de cercetare in strainatate.

Ofertele pentru care sunt organizate concursuri in acest moment și termenele limita de transmitere on-line a candidaturilor, sunt urmatoarele:

05 aprilie: MBA Coreea, Azerbaijan, Mongolia, Turkmenistan

14 aprilie: Slovacia NSP

15 aprilie Slovacia SAS

29 aprilie: Bulgaria, Polonia

30 iunie: Iordania

Bursele se adreseaza studentilor, masteranzilor, doctoranzilor, cadrelor didactice si cercetatorilor si se pot acorda pentru stagii precum:

– cursuri de vara,

– studii (de licenta, masterat sau doctorat) partiale (3-10 luni) sau complete (includ si anul pregatitor pentru invatarea limbii),

– cercetare sau specializare.

Prin bursa se poate asigura:

– de partea primitoare – scolarizare, de obicei cazare si masa, uneori asigurare medicala;

– de partea română, pentru stagiile mai mari de 3 luni, transportul international si un supliment lunar in valuta.

Dosarele de candidatura se pot transmite electronic, pe adresa dosare.candidatura@roburse.ro. Informatii suplimentare la adresa burse@roburse.ro sau la telefon 0213101905.

______________________________________________________________________________________

Studenții, cadrele didactice și cercetătorii Universității din București sunt invitați să se înscrie la competiția FameLab International, cea mai importantă competiție internațională de comunicare a științei. 

Tema competiției din 2021, destinată studenților, cadrelor didactice la început de drum sau cercetătorilor de peste 18 ani care studiază sau lucrează în inginerie, medicină, tehnologie, biologie, chimie, fizică și matematică este Science for a better future / Știința pentru un viitor mai bun.

Concurenții FameLab vor avea la dispoziție doar 3 minute pentru a fascina publicul și juriul cu o prezentare a unui subiect științific, fără a se folosi de prezentări tip PowerPoint sau de alte resurse. Astfel, prezentarea va trebui să fie nu doar riguroasă din punct de vedere științific, ci și originală și interactivă, pentru a reuși să capteze atenția publicului larg. Prezentările vor fi evaluate în baza a trei criterii: conținut, claritate și carismă.  

Participanții sunt încurajați să ajute publicul larg să înțeleagă rolul esențial pe care descoperirile științifice și dezvoltările tehnologice actuale îl au în rezolvarea unor probleme majore ale lumii contemporane. 

Pentru a se înscrie în concurs, participanții trebuie să completeze formularul disponibil aici și să aleagă selecția online în cadrul căreia își vor susține prezentarea.

Înscrierile se pot face până cel târziu miercuri, 31 martie 2021.

Mai multe informații cu privire la înscrierea în competiție și la desfășurarea concursului în România sunt disponibile aici, dar și pe site-ul British Council Romania.


Serviciul German de Schimb Academic (DAAD) promoveaza o ofertă de burse de cercetare în Germania pentru doctoranzi, tineri cercetători (postdoc) și cadre didactice din cadrul instituțiilor de învățământ superior și cercetare din România.

!!! Sunt finanțate stagii de cercetare desfășurate în limba germană sau în limba engleză.

Printre acestea se evidentiaza următoarelor programe (hyperlink-uri în text):

–          Stagii de cercetare pentru doctoranzi și tineri cercetători: de scurtă durată (1-6 luni)

–          Stagii de cercetare pentru cadre didactice și cercetători (1-3 luni)

–          Stagii de lucru pentru profesori universitari din domeniile artă și arhitectură (1-3 luni)

–          Program de reinvitare pentru foști bursieri (1-3 luni)

În datele de 5 și 9 martie 2021 sunt organizate două sesiuni online de informare despre bursele mai sus menționate. 

Detalii despre cele două evenimente se găsesc pe pagina de facebook: https://www.facebook.com/DAADRomania/photos/a.200018133359234/4259429030751437/

 —————————————————————————————————————————————————–

Centrul de Învățare al UB oferă servicii integrate de suport în învățare, având ca scop principal adaptarea mai ușoară la cerințele academice și schimbările impuse de desfășurarea cursurilor online sau în sistem hibrid.

Începând cu 12 octombrie 2020, studenții pot participa la activități de:  

  1. Coaching și dezvoltare personală în aria competențelor sociale și emoționale.

  2. Consiliere profesională şi orientare în carieră.

  3. Dezvoltare a competențelor de gândire critică și raționament științific

  4. Dezvoltarea competenţelor de scriere academică

Studenții se pot înscrie accesând direct formularul de înscriere (https://forms.gle/5ufgojtYxxa2Xijx7)  sau la email learningcenter@unibuc.ro.

Detalii despre activițăti pot fi găsite in programul atasat sau la adresa https://fpse.unibuc.ro/despre-noi/info-fpse/9-focus/800-centrul-de-invatare-al-universitatii-din-bucuresti   Workshopuri online oct 2020 (revizuit 9.10.2020)_UB Learning Center


S-a lansat ediția a VI-a a premiilor “Rada Mihalcea pentru Tineri Cercetatori în Știință și Inginerie”. Aceste premii anuale, inițiate în anul 2015, recunosc tinerii cercetători din domeniul științei și ingineriei care, prin munca lor, au demonstrat excelență și au adus contribuții extraordinare în domeniul lor de specialitate și societății. Concursul este organizat de Primăria municipiului Cluj-Napoca în parteneriat cu Prof. Dr. Rada Mihalcea (profesoară la Universitatea Michigan).
Detalii în fișierul atașat Premiile Rada Mihalcea

Ministerul Educației și Cercetării a demarat programul de acordare a unui ajutor de stat pentru studenți, în vederea cumpărării unui calculator.

Pentru depunerea cererilor și a documentelor doveditoare în vederea stabilirii eligibilității solicitanților, nu va fi necesară deplasarea studenților la universitate ci acestea vor fi transmise prin servicii de curierat sau prin intermediul poștei electronice. Data limită de depunere a cererilor este 17 aprilie 2020.

Cererile și documentele doveditoare vor fi transmise pe adresa de email: activitatistudentesti@unibuc.ro, sau prin curier la adresa: Șoseaua Panduri, nr. 90, etaj 3, cam. 313- Direcția Cămine Cantine și Activități Studențești.
Documentele necesare se găsesc aici:
Calendar Euro 200 – 2020
Acte necesare Euro 200
Cerere pentru acordarea unui ajutor financiar din partea statului

Program Internship

Agenția de Recrutare “Professional”  are în desfășurare un proces de recrutare pentru un program de Internship plătitOpen4YOU, în colaborare cu OMV Petrom, având mai multe poziții deschise, în mai multe locații din țară, iar printre altele există un număr de locuri destinat studen’ilor ce urmează cursuri  pe specializările Geologie/Inginerie geologică/Geofizică – București și Buzău.

Suntem în căutare de persoane cu o anumită bază teoretică, pregătire formală, cu dorința de a învăța lucruri noi și de a acumula noi abilități în domeniu.

Criteriile necesare pentru a putea participa la acest proces sunt:

să fie printre cei mai buni studenți: promovabilitate 100% a examenelor și o medie de minimum 8 (opt) pe ultimul an de studiu (obligatoriu adeverința doveditoare eliberată de secretariatul facultății);

să fie stundenți în anii II, III, IV sau master.

Adresa de contact: dpopa@professional.com.ro


Prezentare științifică:  Imaging and tracing


TABERE STUDENTI 2019

Perioada de inscriere pentru studenti este 19.04-17.05.2019.

În perioada 12-21 aprilie 2019, Asociația Studenților din Universitatea din București organizează festivalul studențesc ASUBfest, unul dintre cele mai ample proiecte dedicate studenților UB.

ASUBfest este un festival cultural-educativ dedicat studenților, care încorporează o serie de evenimente culturale, artistice și de dezvoltare personală, menite să schimbe modalitățile de petrecere a timpului liber.

https://www.unibuc.ro/2019/a-inceput-asubfest-festivalul-studentilor-universitatii-din-bucuresti


Bucharest Student Chapter

va invită la prezentarea: STRUCTURAL SETTING OF TURBIDITE SYSTEMS: A GLOBAL COMPARISON susținută de BEREND VAN HOORN  în cadrul  AAPG Visiting Geoscientist Program, care va avea loc  marți,19 Martie, 2019,  ora 16, Facultatea de Geologie și Geofizică, Bd. N. Bălcescu, București, Amfiteatrul Ludovic Mrazec (PA). Detalii aici.